Oral-B Professional Care 2000 Elektrische Tandenborstel wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Professional Care 2000 Elektrische Tandenborstel wit, blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Seske1964 02-10-2014
Ik poets nu bijna 3 weken mijn tanden met de Pro 2000 van Oral-B. Het verschil tegenover manueel poetsen is enorm.
Pro 2000 is handig in gebruik en ligt licht in de hand.
Gebit is grondig gepoetst, borsteltje kan overal bij.
De tijdsensor is ook handig en vooral de druksensor die opflikkert wanneer je te hard drukt op het apparaat.
Mijn gebit is een tintje witter, tanden voelen gladder aan, en mijn tandplak is vermindert. In het begin was het wel even wennen. Ik vind het een enorm verschil dus voor mij geen manuele tandenborstel meer, ik ben super tevreden met het resultaat van de Pro 2000 van Oral-B.

dirkvd001 30-09-2014
Knap design en even knappe resultaten bij het poetsen. Echt mooie en wittere tanden waarbij ook het tandvlees niet vergeten wordt. Na een aantal weken gebruik, voelt het tandvlees echt steviger en gezonder aan.